Skepp o' hoj!

Jajemen, idag drar vi namligen till sjoss! Whitsunday- segling star pa schemat.

Atlantic Clipper ar vart hem for de narmaste tva dagarna, tillsammans med 50 andra backpackers. Det ska seglas, solas, snorka pa Great Barrier Reef (!!!), festas litegrann saklart och vi ska ha forbaskat roligt! Ser verkligen fram emot det, trots att vadret bestamt sig for att inte vara pa var sida. Efter tre overkligt fina dagar har i Airlie Beach ar det namligen mulet. Men va sjutton! Vi har haft det minst sagt gott har. Bott finare ar vad vi ar vana med, pa resort med hotellrum med eget badrum & kok. Vi har hangt vid poolen och battrat pa brannan.

Jag sager bara det, dar vi poolkanten med underbart bra musik pa iPoden, sol, utsikt over Airlie och havet och Whitsunday- oarna och revet langt dar ute...da mar man bra!

Bilder far ni vanta pa lite till...men den som vantar pa nat gott...!

Hanna


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter som att ni har det helt underbart i landet down under. You're gonna love tha barrier reaf :) Helt fantastiskt. Bli inte uppären av hajarna å hälsa nyfikna Wallie. (Min kompis napoleonfisken på revet) ;)Saknar Dig!! Puss

2010-04-13 @ 15:27:12

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den, ingen annan)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0