Banana Pancakes

...ar en Jack Johnson- lat, men ocksa dagens frukost har pa Koh Tao. Man maste ju variera sig lite, har atit sa manga fruktsallad med musli och yoghurt pa sista tiden.

Vi foljde alltsa efter grabbarna vi delade rum med pa Koh Phangan, ett gang britter & nya zeelandare, hit till "skoldpaddson" Koh Tao. Det ar en superliten men otrolig vacker o. Paradiset! Vi bor i en liten bungalow, bara Em & jag. Tyvarr ar min kara resekamrat sjuk for tillfallet med rysligt ont i halsen och allmant matt. Inte hjalper det da att det ar cirkus hundra grader varmt och man svettas 24/7. Och mamma, bara for att jag sa pa skype harromdagen att vi INTE brant oss, sa gjorde vi saklart det pa baten hit till on.

Annars ar det prima, vi gor inte sa mycket annat an softar. Gor inte ens av med nagra pengar eftersom det ar sa lojligt billigt har. Bor tex for 50 spann natten. Funderar pa thai- massage till kvallen (som kostar typ likamycket. eller lika lite snarare) och nar Emelie blir piggare ska vi snorkla. Men det ar ingen panik, det kan vi ta pa nasta stop, Phi Phi Islands, ocksa.

Hare!

Hanna

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den, ingen annan)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0