Elefant trekking pa Koh Chang!

Mamma, pappa: galler min forsakring aven vid fall fran en elefant?

Inte for att det hant (tack gud) men jag tankte bara kolla lite liksom. Idag har vi namligen, jajamen, ridit elefant. Da snackar vi suttit pa huvudet till en gigantisk sadan! Men klart att man maste umgas med lite elefanter pa Koh Chang (= Elefanton).

Koh Chang, norra Thailand, alltsa. Thailands storsta o efter Phuket, men med betydligt farre turister. Vi ar visserligen inte ensamna pa Lonely Beach dar vi bor, men det ar lugnt och skont. Och lika forbannat varmt som vanligt. Vi har var aircon pa 26 grader, och da kanns det SVALT. Vi kommer formodligen att frysa ihjal nar vi kommer hem. Just det, ni horde ratt, vi har aircon i var bungalow nu! Lyxar loss lite, det kostar hela 75 sek var per natt...lagg till att en middag gar loss pa 15 spann. Jovars, inte ar det dyrt har!

Vi var inte ensamna om att ta den "lilla" trippen fran Phi Phi hit. Tre svenska grabbar foljde oss at. 24 timmar tog det allt som allt, med en stopp pa nan timme i Bangkok. Lugn, vanner! Bangkok var lugnt, vi at frukost pa ett hotell och laste i morgontidningen om att situationen ska lugna ner sig. Hoppas vi.

Hanna


Kommentarer
Postat av: Mor

Varför skulle inte försäkringen gälla om man ramlar från en elefant?

Det har inte lugnat ner sig i Bangkok. Håll er därifrån!!!!!!!!

Mor

2010-05-13 @ 16:11:58

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den, ingen annan)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0